مجموعه‌ی سه‌جلدی «قصه‌های بی‌بی و بابا» از مجموعه‌های تازه منتشر شده در به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) است که این انتشارات آن را به کودکان گروه سنی ب و ج پیشنهاد و معرفی می‌کند.

پای «قصه‌های بی‌بی و بابا» بنشینید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، این مجموعه‌ی سه‌جلدی شامل عناوین «یک عروسی در راه است! و نه داستان دیگر»، «مهمان‌های بی‌بی و بابا! و نه داستان دیگر» و نیز «روزی که بابا بچه شد! و نه داستان دیگر» است که به نویسندگی «مجید راستی» و با تصویرگری «عاطفه ملکی‌جو» در تیراژ 2 هزار نسخه و با قیمت 60 هزار تومان به کودکان عرضه شده است.

نویسنده‌ی این کتاب کودک درباره‌ی اهمیت مطالعه در کودکان و نوجوانان عنوان کرد: در دنیای امروزی، واقعیت‌ها به شکل ابزارهای مختلفی در دسترس کودکان و نوجوانان قرار دارد و در آینده نیز بر تعدد این ابزارها افزوده می‌شود اما آن‌چه در این میان نباید از آن غافل شد، توجه به این امر است که کتاب، آن هم از جنس کاغذی‌اش نباید جایگاه خود را از دست بدهد.

مجید راستی در این باره ادامه داد: برای حفظ این جایگاه بزرگ‌ترها و والدین و هم‌چنین متولیان امر آموزش در مدارس نیز باید دست به کار شده و شرایط مطالعه‌ی بهتر و عمیق‌تر و انس با کتاب را در میان نسل کودک و نوجوان ایران بیش از پیش فراهم آورند.

این نویسنده‌ی قدیمی آثار کودک و نوجوان درباره‌ی قصه‌های بی‌بی و بابا اظهار کرد: هر کدام از این سی قصه علاوه بر شرح اتفاقات اصلی، توجه به دنیای انسانی، عاطفه، روح و روان و هم‌چنین سلامت ذهنی انسان‌ها و امکان ایجاد ارتباط حسنه‌ با محیط پیرامون و نیز برخورد با آن‌ها همراه با روحیه‌ی شاد و پر از نشاط درونی را به خوانندگان القاء می‌کند.

لازم به یادآوری است، علاقه‌مندان به تهیه‌ی مجموعه کتاب سه جلدی و هم‌چنين سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com یا فروشگاه‌های مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.